Detta är fröken lilltant

Hej alla goa o gla'a!
 
Emma heter jag och är fröken lilltant här.
Jag är 24 jordsnurr o bor mitt 6 år i älskade staden Göteborg tillsammans med min sambo och fästman Mathias. För er som känner mig vet ju att jag älskar mat. Det är min passion,det är det jag jobbar med och har i blodet. Och min personlighet är lite vad många säger,lillgammal. Varför kan ni kanske undra?
För jag gillar att gå till matbutiken o handla länge. Jag kan sätta mig på stan o ta ett glas vin själv. Jag älskar blommor och grönt!Jag tycker om att röra på mig som attcykla springa,bada. Jag har införskaffat mig ett par gåstavar men dom får jag inte använda enligt min fästman, men då retas jag med honom o säger att får jag inte det då köper jag mig en Dramaten. Jag gillar att baka. Jag skriver min egna kokbok. Och jag älskar jazz! Nu har ni fått ett svar. 

Jag är uppväxt i dalarna och kommer från en familj som oxå älskar mat o jobbar med det, så jag följer mina pärons fotspår. Så ni kommer här få följa med i recept och tillagning och lite av la dolche vita.

Välkomna!